top of page

Kristel Vanderlinden (founder FutureKind) is winnaar van het Gouden KoffieKopje 2024

Jaarlijks vind het nieuwjaarsspektakel Koffiedik Kijken van marketingvereniging VIA Nederland en marketingblad Adformatie plaats in het Tropenmuseum in Amsterdam, waarin telkens in januari vooruit wordt geblikt naar het nieuwe jaar. Dit event brengt tal van sectorgenoten en vakverenigingen uit de media- marketing- en communicatiebranche in Nederland bij elkaar brengt.


Tijdens Koffiedik Kijken blikken vier voorspellers vooruit op het nieuwe jaar. Wat staat de branche het komende jaar te wachten? Wat zijn belangrijke trends en bewegingen? Hoe kan de kwaliteit van het vak verbeterd worden? Wat kunnen bedrijven leren door beter samen te werken? En wat is eigenlijk het geheim van een goede samenwerking?


En zo zijn we trots dat onze eigen Kristel Vanderlinden, founder van FutureKind, dit jaar het gouden koffiekopje van 2023 in de wacht mocht slepen. Ze kwam uit de bus als de beste voorspeller van 2023 én van de afgelopen vijf jaar met een accuraatheid van 78%.





Wil je horen wat we voor uw uitdagingen kunnen doen? Neem dan zeker contact met ons op via hello@futurekind.be

5 weergaven0 opmerkingen
bottom of page