top of page

KEYNOTE

NEO-DEMOGRAFIE

Generationele marketing en doelgroepen enkel indelen volgens leeftijdskenmerken van bijvoorbeeld Gen Z, Millennials en Boomers werkt clichédenken in de hand en doet afbreuk aan de rijkheid van segmentatiestrategie.

 

Generationele inzichten geven zeker een deel van de cultuur weer en bieden interessante inzichten in maatschappelijke veranderingen. Maar om een degelijke en differentiërende segmentatiestrategie neer te zetten, producten en diensten te ontwikkelen of een marketingplan tot een succes te brengen, is er meer nodig dan te kijken naar leeftijdovereenkomsten.

 

We leven namelijk in een heel diverse samenleving waar leeftijd eerder een mindset is dan een gegeven. Waar mensen zich gedragen zoals de communities waartoe ze behoren - dus volgens gedrag, noden, wensen, passie en meningen. In deze keynote gaan we in op een leeftijdsloze mindset, de vele mogelijkheden in HR, marketingstrategie en nieuwe trends zoals 'moedermania'.

Ontdek ook zeker hier ons gratis trendrapport rond Neo-Demografie 

ANDERE KEYNOTES?

lancome.jpeg
Ageism-Sucks-Campaign.jpg
Starter-Cover-Mob-1.jpg

"Discover the potential of an ageless mindset in customer segmentation and get a deep dive in understanding why generational insights creates cliché marketing assets."

Kristel keynote foto_edited.jpg

EEN AANTAL VAN ONZE KLANTEN EN PARTNERS

Logo Roularta
Logo NN
Logo Proximus
Logo Arvesta
Logo Maasmechelen Village
Logo Land Rover

WENS JE EEN PRESENTATIE OP MAAT?

Afhankelijk van uw behoeften kunnen we presentaties op maat maken, gebaseerd op uw sector, bedrijf of maatschappelijk thema. Geef ons een seintje en wij helpen u graag verder.

YOUR FUTURE STARTS HERE.

Get in touch at hello@futurekind.be

GEEN NIEUWSBRIEF,
WEL EEN COMMUNITY

Scan deze whatsapp QR-code en wordt deel van onze FutureKind Rebellion. Wij delen graag als eerste alle interessante trends en inzichten die we tegenkomen. 

bottom of page