KEYNOTE
NEO-DEMOGRAFIE
Generationele marketing en doelgroepen enkel indelen volgens leeftijdskenmerken van bijvoorbeeld Gen Z, Millennials en Boomers werkt clichédenken in de hand en doet afbreuk aan de rijkheid van segmentatiestrategie.
Generationele inzichten geven zeker een deel van de cultuur weer en bieden interessante inzichten in maatschappelijke veranderingen. Maar om een degelijke en differentiërende segmentatiestrategie neer te zetten, producten en diensten te ontwikkelen of een marketingplan tot een succes te brengen, is er meer nodig dan te kijken naar leeftijdovereenkomsten.
We leven namelijk in een heel diverse samenleving waar leeftijd eerder een mindset is dan een gegeven. Waar mensen zich gedragen zoals de communities waartoe ze behoren - dus volgens gedrag, noden, wensen, passie en meningen. In deze keynote gaan we in op een leeftijdsloze mindset, de vele mogelijkheden in HR, marketingstrategie en nieuwe trends zoals 'moedermania'.
Ontdek ook zeker hier ons gratis trendrapport rond Neo-Demografie
ANDERE KEYNOTES?
"Discover the potential of an ageless mindset in customer segmentation and get a deep dive in understanding why generational insights creates cliché marketing assets."
EEN AANTAL VAN ONZE KLANTEN EN PARTNERS
WENS JE EEN PRESENTATIE OP MAAT?
Afhankelijk van uw behoeften kunnen we presentaties op maat maken, gebaseerd op uw sector, bedrijf of maatschappelijk thema. Geef ons een seintje en wij helpen u graag verder.