top of page

KEYNOTE

DE NIEUWE
MOSLIM-CONSUMENT

Deze keynote - een samenwerking tussen Futurekind en D&I researchplatform No Kno -  is essentieel voor marketeers die deze groeiende en vaak onderbelichte groep van consumenten wil bereiken. Het biedt inzichten in de unieke behoeften en voorkeuren van de moslimconsument. We gaan dieper in op 4 categorieën: voeding, mode, reizen en bankieren. 

 

De presentatie biedt een genuanceerd beeld van hun diversiteit en individualiteit die nodig is om effectieve innovatie, productontwikkeling of marketingstrategieën te ontwikkelen. De keynote zit vol leuke voorbeelden, anecdotes en indien gewenst (additioneel) een scan van uw diversiteitsscore in marketing. 

​

Ontdek hier ook ons trendrapport rond De Nieuwe Moslimconsument.

ANDERE KEYNOTES?

lancome.jpeg
Een titel toevoegen (3).png
muslim sisterhood 9.png

"The research and report on the new muslim consumer was an immersive collaboration with a new generation of muslims living in Belgium and The Netherlands". 

Kristel keynote foto_edited.jpg

EEN AANTAL VAN ONZE KLANTEN EN PARTNERS

Logo Roularta
Logo NN
Logo Proximus
Logo Arvesta
Logo Maasmechelen Village
Logo Land Rover

WENS JE EEN PRESENTATIE OP MAAT?

Afhankelijk van uw behoeften kunnen we presentaties op maat maken, gebaseerd op uw sector, bedrijf of maatschappelijk thema. Geef ons een seintje en wij helpen u graag verder.

YOUR FUTURE STARTS HERE.

Get in touch at hello@futurekind.be

GEEN NIEUWSBRIEF,
WEL EEN COMMUNITY

Scan deze whatsapp QR-code en wordt deel van onze FutureKind Rebellion. Wij delen graag als eerste alle interessante trends en inzichten die we tegenkomen. 

bottom of page