top of page

SERVICES

WE HELP BRANDS EMBRACE THEIR FUTURE.

We empower consumer-first brands, products, services and innovation. With crucial early insights into changes in behaviours, attitudes and beliefs of consumers and shifts in culture, economy and technology, we help create long-term visions and go-to-market plans.

SPACE10-–-Regenerative-Futures-–-AI-Design-Competition-–-Resilient-Futures-–-Visual-by-Bra

FUTURE
COMMUNITY PROFILING

SEGMENTATIE, CONSUMER INSIGHTS

Wie is FutureKind?

Wij zijn een Toekomst Business Lab. In onze strategische projecten starten we niet vanuit de data van vandaag maar die in 5 tot 10 jaar tijd. Wij starten vanuit mogelijke toekomstscenario's en jouw toekomstige communities en werken dan achterwaarts terug naar het heden. Op deze manier kunnen we langetermijnvisies ontwikkelen en future go-to-market plannen. Plannen die 5 - 3 en 1 jaar omvatten. Die zuurstof geven voor noodzakelijke verandering. En die eveneens houvast geven in tijden van crisis, acceleratie en onvoorziene ontwikkelingen.

 

Wij zijn future researchers, marktspecialisten, innovatiedenkers, toekomstcurators, culturele antropologen en doorgewinterde marketeers. We combineren businessstrategie met een (toekomst) community-first insteek. Merkpositionering en innovatie vanuit empathie en maatschappelijke accountability. 

​

A-typisch? zeker.

Toekomstvriendelijk? Altijd. 

En jij?

The Fabricant
expo Dutch Design Week

Ons verhaal

'We boldly go where no one has gone before'. 

​

Onze founder Kristel is een echte Trekkie. En science fiction fan dus sinds jaar en dag geboeid door de toekomst. Altijd onderzoekend hoe we een betere wereld kunnen creëren voor iedereen, een echt pluriversum. Maar evengoed een goed metaversum. Of betterverse. Dat is het gene wat ons allemaal bindt; toekomstvriendelijkheid.

Oh ja, wij geloven niet in customer persona's want die zijn net als horoscopen. Het inzicht 'Marie, moeder van 34 jaar met twee kleine kinderen die dagelijks keuzes moet maken tussen haar gezin en haar me-time' staat vol clichés en zelfs tegenstrijdigheden. Het zegt niets over haar.

Geen enkele twee personen zijn hetzelfde, zelfs zij die dezelfde producten kopen, dezelfde merken en dezelfde content consumeren.Mensen zijn zoals de communities waartoe ze behoren.  

Star Trek
Abstracte gouden bloem

Onze waarden

​

Leer. Elke dag iets nieuws.

Omarm. In iedereen zit een wereld van verschil.

Vooruit. We kunnen nooit meer achteruit. Kijk vooruit, denk vooruit, ga vooruit.

Verwonder. Eerst is er gewaarwording, dan verrassing, dan een immens zalig gevoel van het positief onbekende. 

Deel. Alles wordt beter als je deelt. Kennis, kunde, verwondering, emotie.

Ons team​

 

Wij zijn een klein team van specialisten, strategen en futuristen. Maar onderdeel van een prachtig netwerk - &KOO - boordevol leuke mensen met expertises in data, technologie, content, creativiteit, branding en intelligence.

 

En ja, we werken heel graag samen. Met onze klanten in eerste instantie. Maar ook met andersdenkenden, professoren, alle generaties, mensen van andere culturen, kunstenaars, designers, filosofen, game-changers, out-of-the box denkers, noem maar op.  

Soraya & Kristel
bottom of page